Ostukorv

KKK

Kas ma pean tellimiseks olema Common e-poe registreeritud klient?

Ei, kauba tellimiseks läbi Common e-poe ei ole registreerimine kohustuslik. Te saate ostu vormistada ka külalisena. Küll aga tagab registreerimine teile mitmed lisahüved:
a) Te saate tavahinnaga tooted 10% soodsamalt
b) Teil on võimalik jälgida Teie tellimuse staatust ja vanu tellimusi
b) Võimalus saada infot meie uutest pakkumistest
c) Võimalik kiiremini ostu vormistada, kuna uute ostude korral ei ole vaja isikuandmeid enam uuesti sisestada

 

Kas klientidele on ostud soodsamad? Kuidas kliendisoodustust kasutada saab?

Püsikliendile on kõik tavahinnaga tooted 10% odavamad! Kliendikaardi soodustus ei kehti soodushinnaga toodetele. Kliendisoodustuse saamiseks tuleb registreeruda kliendiks ning enne ostu vormistamist sisse logida. Jälgige kindlasti, et tellimuse vormistamise hetkel olete kasutajana sisse logitud, vastasel juhul ei pruugi süsteem soodustust arvestada. Soodustus kuvatakse ka ostukorvis.

 

Kas Common e-poest saab osta ka järelmaksuga?

Jah, saab küll. Loe järelmaksust lähemalt siit.

 

Kuidas on viimistlused tähistatud? Millised detailid on viimistluse "must/valge" puhul mustad ja millised valged?

Esimene värv tähistab üldjuhul toote karkassi värvust, teine on uste, sahtli esipaneelide või muude detailide värv. Kui ka konkreetse viimistluse kohta pilti pole, siis teiste piltide järgi on võimalik aimu saada, kuidas värve kombineeritud on. Kui toote juures ei ole kuvatud viimistluste valikuid, on saadaval ainult pildil nähtav viimistlus. Viimistlus on märgitud ka pildi allkirjas.

 

Kuidas valida nurka diivani puhul?

Nurgadiivani nurk valitakse nii, et seistakse näoga diivani poole ja valitakse kumba käe poole soovitud nurk jääb.

 

Kas toodet on võimalik tagastada?

Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode kasutamata ning originaalpakendis tagastada.

Toote tagastamiseks saatke aadressile e-pood@common .ee e-kiri, kus on kirjas Teie ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, tellimuse number, kauba kättesaamise kuupäev, tootekood, tagastuse põhjus ning arvelduskonto number.


14-päevasest taganemisõigusest loe lähemalt siit.

 

Mida teha pretensioonide korral?

Kui tellitud toodetega esineb probleeme, saatke klienditeenindajale e-kiri, kus on kirjas Teie ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, tellimuse number, kauba kättesaamise kuupäev, tootekood, võimalikult täpne probleemikirjeldus ning kahjustatud detaili tähis. Võimalusel lisada ka pildifail.


Kõikidele küsimustele leiate loodetavasti vastuse e-poe müügitingimustest ning kasuliku info alt.