facebook

Header

Content

Toodete kategooriad

Pretensioonide esitamine

Kui Common e-poest ostetud toodetega esineb probleeme, siis:
  1. Kontrollige, kas toode on ostetud viimase 2 aasta jooksul, sest vastavalt Võlaõigusseadusele vastutab müüja lepingutingimustele mittevastavuste eest kahe aasta jooksul (VÕS,11.ptk.;paragrahv 218(2))
  2. Kontrollige, kas toote probleem ei ole vastuolus garantii tingimustega
  3. Kui eelpoolnimetatud tingimused on täidetud, siis:

          3.1. Saatke vastavasisuline avaldus e-posti aadressile e-pood@common.ee, kus oleks kirjas:

  • Teie ees- ja perekonnanimi
  • Teie e-posti aadress ja telefoninumber
  • Tellimuse number
  • Kauba kättesaamise kuupäev
  • Toote nimi või tootekood
  • Võimalikult täpselt kirjeldatud milles on probleem ja võimalusel kahjustatud detaili tähis

           3.2. Lisage võimalusel piltmaterjal.

 

Peale avalduse saabumist võtame Teiega ühendust esimesel võimalusel, et leppida kokku edasine tegevus puuduse üle vaatamiseks ja vajadusel parandamiseks.
Tagasi